dijous, de maig 05, 2011

Lidl

M'encanta la poesia warholiana del newsletter del Lidl. El d'avui es diu "Para los pequeños arreglos del hogar". Cliques a la imatge que t'adjunten i se t'obre una pàgina en què a la tercera línia de productes apareix per fi una eina per fer bricolatge: una lijadora (acabo de buscar-ho al diccionari castellà-català i resulta que n'hem de dir fregadora… m'hi nego!).
La lijadora conviu en harmonia amb uns "calcetines tobilleros", un "blusón premamá" i uns "pantalones piratas". Però el millor ens espera a la cinquena línia, on, al costat d'un digitalitzador de cassets (no arriba un pèl tard? almenys jo ja fa anys que els vaig llençar) hi ha un formatge. Sencer. Que es diu San Simón.
Miro d'entendre la indirecta, o la metàfora, o el que sigui que ens volen dir, però no aconsegueixo entendre com lliguen un digitalitzador de cassets i un formatge sencer tipus tetilla. Ni una brusa premamà amb un mesclador, que em sembla que és un trasto per remenar pintura. Ni un pack d'ampolles de vi amb unes varetes fertilitzants. Potser les varetes són els famosos tanins que apareixen ara a totes les etiquetes de vi?