dijous, de desembre 23, 2010

Color carn

Fa uns dies vaig anar a berenar amb una amiga i la seva filla de quatre anys, que al cap d'uns moments va treure l'estoig i paper per entretenir-se dibuixant. Quan va obrir l'estoig vaig descobrir-hi un tresor de plastidecors i em va venir automàticament a la memòria el famós "color carn".
Jo, de petita, tenia estoig de llapis de colors, diria que no vaig tenir mai plastidecors, però pintéssim amb el que pintéssim, a escola sempre ens demanàvem mútuament el color carn. Si no, no podies dibuixar persones. El substitut era el color "rosa clar" —ara en diem "salmó"—, però, on vas a parar!, del rosa clar al color carn hi ha tot un món! És clar que quan jo era petita al cole tots teníem la pell més o menys del mateix color i tampoc no érem políticament correctes. Ara això del color carn deu ser un merder…